Alla inlägg under mars 2009

Av Sting och Blicka - 20 mars 2009 07:34

Nån hade lämnat en liten tråd framme, som var kul att tugga på häromdan. Så, igår när jag gick på lådan bajsade jag pärlor på tråd.

Och naturligtvis satt tråden kvar i rumpan när jag gick ur lådan, så det blev bajs fulla pälsen. Hussen försökte göra rent, men det gick inge vidare, så han fick klippa bort lite päls på ena bakbenet till slut. Det gör ju inget eftersom jag inte ska visa upp mej på utställning, men ser lite snett och konstigt ut, tycker matten.

I alla fall - matten gick och köpte schampo till mej, så igår kväll fick jag duscha. Det tycker inte om. JAG TYCKER INTE OM DET. Och det var jag ju tvungen att tala om för dem, så jag jaaamade och jaaaamade där i badkaret, men de bara fortsatte och fortsatte att spola vatten över mej. Till slut var de i alla fall nöjda, och jag fick komma upp i en varm handduk, sen bytte de till en annan varm handduk när den första var genomvåt.

Och sen försökte de tokiga människorna blåsa mig torr med en hårblås, men då fick det banne mej vara nog. Matten kunde inte hålla mig lugn längre, så till slut fick jag självtorka. Jag slickade, och slickade och slickade, och efter tre timmar var jag helt torr.

Människorna bara klappade och klappade sen, de tyckte jag blev såååå fin efter duschen (min päls blir ju en fluffdröm och mycket ljusare), så det var kanske värt det ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards