Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Sting och Blicka - 22 januari 2009 20:00

...hon som har börjat kalla sig "min matte", blixtrar ideligen med en apparat, jag tror de kallas "kamera". Hon tror att hon är superbra med den, men hon har inte räknat med att det är en smart katt hon har att göra med...

Bilderna nedan tycker jag talar för sig själva...usel kvalitet! Hade jag bara fingrar skulle jag göra det mycket bättre själv!

Fast då skulle ni ju gå miste om min skönhet...Så...varsågod!


För övrigt så kan hon känna sig blåst på sin fåtölj, också - finns det en fjäderfylld dyna lagom högt över golvet, så är det väl regenten som ska ligga i den?!?

Av Sting och Blicka - 22 januari 2009 09:48

...i mitt nya hus. Människorna är snälla än så länge...

De bjuder på god mat, de håller rent i min låda så jag slipper trampa i kiss och bajs när jag ska dit. Dessutom är de väldigt lydiga och gör som jag vill när jag kräver att få bli klappad.

De pratar mycket med mig också - varenda gång jag jamar så är det nån som svarar.

Den lilla börjar också lära sig hur man ska vara med mej - inte bära när jag inte vill, klappa när jag kräver det, och leka ibland. Fast hon tycker att jag ska springa och jaga en fånig fjäderfjutt, och det har jag inte särskilt stor lust med. Hoppa högt kan jag gärna göra, däremot...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards