Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Sting och Blicka - 17 januari 2009 11:26

...att presentera sig?


Sting heter jag. Eller närmare bestämt Ragga Sting.

Jag har precis skaffat mig nya människor - eller, kanske det är så att de har bestämt att de ska vara mina nya människor...?


Jag är i alla fall två år gammal (fyller på tisdag!), och är av den ädla rasen ragdoll. Mina ögon är safirblå, och min päls är vit och brun...ni kan titta på bilden till vänster...Visst är jag vacker?!?


Det här nya stället jag har kommit till - flyttade hit igår - är ganska läskigt. Det luktar konstigt, människorna låter helt annorlunda än mina gamla människor, de pratar konstigt och luktar konstigt, och ingenting är som det brukar...eller jo, faktiskt - en sak känner jag igen! Det finns en toalett här, där sanden luktar precis som hemma. Så....jag håller mig till den...så länge.


Fast människorna här verkar vilja mig väl, i alla fall. De verkar tycka att det är trevligt när de får tillåtelse att klappa mig och klia mig under hakan. Så...det kanske blir bra, ändå!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards