Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Sting och Blicka - 1 februari 2009 12:07

...de blixtrar och blixtrar, ideligen, vissa dagar. Men vad lyckas de åstadkomma?



De lyckas ju aldrig få till bilderna i rätt ögonblick - och är de så taffliga så vänder jag rumpan till, som på bilden ovan.


Den lilla försökte fota mej en dag, hon låg på golvet och siktade - resultatet ser du nedan...


Fast håll med om att mina tassar är vackra, gräddvita och fluffiga som de är - men deras makt kan ingen ta miste på...


Jag vände mig lite för mycket i sömnen en dag, så de lyckades klura ut mitt hemliga gömställe...tyvärr.

 Annars sover jag ofta på den där kudden ni kan skymta till vänster - den är så stor att jag kan sträcka ut mig hela halvmetern lång, som jag är. Och mjuk och fluffig - tur att de lagt den på golvet!


De leker mycket med mej också - både den tjocka, och han hussen har fått smaka på mina tänder när jag är på det humöret - det gillar de...


Ovido - Quiz & Flashcards