Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Sting och Blicka - 18 maj 2009 20:14

Till att börja med en vacker katt i hygienärende.



 Därefter en oerhört elegant svansplym.



Därefter en Blicka som leker...


Och en Blicka som försöker döda fjäderråttan.



 

 Och en jamande Blicka :)


Och till sist en dåsande liten skönhet....


Av Sting och Blicka - 18 maj 2009 07:50

...Ingenstans har jag sett nån av mina gamla kattkompisar, bara den där ohängda slyngeln som bara vill nosa mej i rumpan hela tiden. Jag har jamat och jamat och ropat på dem, men de var ju inte här...

Mitt i  natten, när jag gick nere och ropade, så kom matten ner och hämtade mej och släppte ner mej i sin säng. Men jag känner ju inte matten än, så inte vill jag sova där - än så länge.

Fast jag kan gå upp och gosa en liten stund, ändå.

Förresten fick vi lite go-mat här på morgonkvisten, bara en liten klick var, eftersom matten säger att Sting blir lös i magen annars.

Det är nog inte så tokigt det här stället, ändå, bara jag liksom hittar igen mej i det...


/Blicka

Ovido - Quiz & Flashcards