Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Sting och Blicka - 31 maj 2009 15:47

det går upp och ner med Blicka och mej.
Ibland tycker jag att hon går för långt, och då måste jag ju säga ifrån. Fast matten tycker att jag gör det för ofta, så idag fick jag en åthutning av matten när jag var för hotfull mot Blicka. Och Blicka fick också en för att hon fräste och la öronen bakåt.

Men å andra sidan så kan vi faktiskt lägga oss och sova tillsammans också. Så...det går framåt ändå, säger matten.

Nedan några bilder som matten tyckte var kul.

The Cats from hell, säger hon...

Av Sting och Blicka - 31 maj 2009 00:30

...med Sting och Blicka. De söker ofta varandras sällskap, men är ändå ofta mycket på sin vakt.

Blicka har ökat lite i vikt, är lite rundare nu. Jag känner inte av ryggraden på samma sätt när jag smeker henne. Och Sting har blivit en knubbis. Han äter säkert mer än sina 1½ dl foder per dag nu - märkligt att det blir nåt över åt Blicka, men det måste det ju bli då hon lägger på sig...


/Matten

Ovido - Quiz & Flashcards