Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Sting och Blicka - 21 maj 2009 12:00

Om matte sätter sej på huk när vi är ute så jaaamar jag till svar!


Det finns massor av spännande saker ute, och nu känner jag mig lite säkrare ute också, så jag måste inte hålla mig låg längre...


Ibland blir det så spännande ute att jag glömmer att dra in bakbenet som jag nyss tvättat... :)


Den här bilden är ju lite suddig, men det syns bra hur fin min päls börjar bli!

 Matte säger att jag är en "fluffis".


Åsså måste man ju kolla in vad som händer på grannens gräsmatta också!


Här ligger Blicka och jag. Jag ligger under skrivbordet för att hålla koll på henne, och hon ligger och är vaksam...Hon fattar inte att jag vill leka med henne, så hon blir arg när jag puttar till henne. Utan klor!


Så här vackra är mina blå ögon! Som gigantiska safirer! Eller en spegling av himlen...

Och matte som inte tyckte att rosa nosar var fint förut säger att min nos är en rosennos - fjantmatte!


Vi fajtas ju fortfarande om vem som ska bestämma här i huset, och här ligger jag och utmanar henne...ser ni mej bakom bordsbenet?


Ovido - Quiz & Flashcards